Przemek wdraża się w ciężki fach handlowca. (serio, jeśli ktoś myśli, że handel jest prosty… nie jest 🙂 )
Stara się kontaktować z dużą liczbą potencjalnych klientów, nawiązując przy tym jak najwięcej relacji biznesowych. Oczywiście używa do tego najczęściej e-mail marketingu, choć równie często zdarza mu się kontaktować z klientami telefonicznie. To on inicjuje rozmowy, więc wie dokładnie z kim rozmawia i na jakiem etapie prowadzona jest konwersacja. Profesjonalnie Przemku!

Przemek Sprzedawca może mieć problem?

Problem zaczyna się wtedy, kiedy to klient do handlowca dzwoni pierwszy. Oczywiście, można wprowadzać ręcznie każdy pozyskany kontakt klienta i notatkę o każdej ofercie, żeby wiedzieć, kto może telefonować. Zakładając, że dziennie handlowiec wysyła oferty do 50 klientów, to miesięcznie musiałby wprowadzić ponad 1000 pozycji. To kilka godzin siedzenia i “klepania” w telefon. Można ooo…szaleć.

Może integracja?

Dlaczego zatem nie lepiej zintegrować kontaktów przez system? Gdy Przemek wpisze kontakt do systemu CRM, zapisuje się on od razu na telefonie, tworząc oddzielną listę kontaktów. Wtedy wie kto dzwoni, bez konieczności wpisywania jego numeru. Dodatkowo z systemu pobierają się inne przydane Przemkowi informacje jak np. e-mail, adres czy notatka.

Postawmy się teraz w roli osoby dzwoniącej. Chcemy porozmawiać o przesłanej ofercie i po drugiej stronie handlowiec wita nas z imienia. Wie, kiedy wysłał nam wiadomość i czego ona dotyczyła. Wygląda to na pełen profesjonalizm, który umożliwia jedna, nieskomplikowana integracja. Przemek – pomyśl nad tym!

CRM – co na to Krzysztof ?  🙂

Sama możliwość < a href="http://www.tradeassistant.pl/integracjazgooglem2/">integracji systemu CRM ze smatfonem jest bardzo ciekawym rozwiązaniem, jednak to przedstawi już niebawem Krzysztof, który obecnie z niego korzysta 😉

Sprawdź bezpłatną wersję DEMO TradeAssistant CRM on-line:

Dodaj komentarz