Modyfikacja

KAŻDA FUNKCJONALNOŚĆ MOŻE BYĆ ZMODYFIKOWANA NA TWOJE POTRZEBY

PLANOWANIE ZADAŃ

  • tworzenie nowych zadań firmowych,
  • przejrzysty widok zadań w kalendarzu online,
  • przydzielanie zadań,
  • prezentacja listy zadań swoich i handlowców,
  • proste powiązanie zadań z klientem,
  • widoczność historii kontaktów z klientem,
  • ocenianie zadań firmowych,
  • dołączanie produktów i usług,
  • tworzenie ofert na podstawie zadań.
planowanie_zadan
historia kontaktow z klientem

Utrzymuj historię kontaktów z klientem z systemem CRM

Dzięki przechowywanej historii kontaktów z klientem w systemie CRM dla firm TradeAssistant masz stały dostęp do poprzednich zadań online, gdzie możesz obserwować efekty negocjacji z wybranym kontrahentem.
Na podstawie historii w prosty sposób możesz zaplanować kolejne działania firmowe, które pomogą utrzymać i rozwinąć relację z konkretnym klientem.

Oceniaj zadania online

Umieszczone na formularzu gwiazdki dają prostą możliwość ocenienia zadania. Pozwoli Ci to w dalszej części utrzymywania kontaktu z klientem określić szanse na jego pozyskanie.

TWORZENIE BAZY KLIENTÓW

  • proste dodawanie i edycja kontrahentów,
  • zarządzanie osobami kontaktowymi,
  • obsługa kontaktów w ramach oddziałów firmy,
  • ocena klienta,
  • określenie statusu klienta,
  • ustalenie indywidualnego rabatu dla klienta,
  • możliwość dodania własnych pól firmowych związanych z kontrahentem.
dodanie klienta

Zachowuj kontakty do swoich odbiorców w systemie CRM

Tworzenie bazy klientów to jedna z podstawowych funkcji w systemach CRM potrzebnych w pracy przedstawiciela handlowego. Dzięki naszemu prostemu formularzowi online bez problemu dodasz nowych klientów i kontakty do nich, a także ustawisz status kontrahenta i ocenisz go za pomocą gwiazdek. Te ostatnie opcje systemu CRM dla firm bardzo przydają się w widoku lejka sprzedażowego. O funkcjonalności lejka możesz przeczytać tutaj.

Wprowadzaj dane z GUS

Opcja zaczytywania danych z GUS pozwala na wprowadzanie danych kontrahenta podając jedynie jego NIP. W kilka sekund dzięki prostemu systemowi CRM pozyskujesz dane online, ułatwiające kontakt z potencjalnym klientem.

wyszukaj dane z gus

ZARZĄDZANIE LEJKIEM SPRZEDAŻOWYM

  • widoczność, kiedy klient został dodany,
  • przeglądanie klientów firmowych wg ocen,
  • sortowanie po statusie klienta,
  • widoczność ostatnich i najbliższych kontaktów,
  • powiązanie klientów z planowanymi zadaniami,
  • widoczność opiekuna klienta.
zarzadzanie lejkiem sprzedazowym

Analizuj proces pozyskiwania klienta w systemie CRM dla firm

Opcje nadania statusu i oceny klienta w systemie CRM pozwalają na uszeregowanie klientów wg poziomów lejka sprzedażowego. Ułatwia on analizę i planowanie działań firmy, zmierzających do nawiązania jak najlepszej współpracy z klientem. Jednocześnie prostota i funkcjonalność lejka umożliwia managerowi skontrolowanie efektów pozyskiwania klientów przez poszczególnych handlowców.

TWORZENIE BAZY PRODUKTÓW

  • szybkie dodawanie produktów online,
  • określenie stanu magazynowego,
  • obsługa i przeliczanie cen brutto,
  • eksport listy produktów jako xls, pdf, docx,
  • wykorzystanie produktów w tworzeniu ofert,
  • przypisywanie produktów w planowanych zadaniach.
lista produktow

Prowadź ewidencję produktów lub usług w systemie CRM online

W systemie CRM TradeAssistant prosto i szybko dodasz wszystkie swoje produkty lub usługi online, którymi się zajmujesz. Uzupełniając ich ceny oraz stan na magazynie przygotujesz bazę do szybkiego tworzenia oferty dla swojej firmy.

OFERTOWANIE

  • tworzenie spersonalizowanych ofert firmowych,
  • intuicyjne zarządzanie produktami w ramach oferty,
  • dodanie nowych produktów od razu do oferty,
  • ustalanie rabatu dostosowanego do klienta,
  • określenie daty ważności oferty.
dodawanie oferty

Twórz ofertę dostosowaną do potrzeb klienta

W naszym systemie CRM szybko i prosto tworzysz oferty na podstawie bazy produktów lub wprowadzanych na bieżąco. Dopasuj online rabat i stwórz ofertę gwarantującą dobrą współpracę z klientem.

RAPORTOWANIE

  • generowanie i wydruk raportu za dany okres,
  • proste tworzenie raportu z podziałem na pracowników,
  • tworzenie raportów zadań związanych z wybranym klientem,
  • wybór formatu raportu: pdf, docx lub xls,
  • silnik raportowy pozwalający na tworzenie raportów dostosowanych do Twojej firmy.
Raportowanie

Podsumuj pracę swoich handlowców

Funkcjonalność raportowania pozwala managerowi na czytelne przedstawienie danych o wykonanych działaniach przez przedstawicieli handlowych. W systemie CRM TradeAssistant w prosty sposób możesz tworzyć raporty dotyczące wykonanych zadań, nawiązanych kontaktów przez handlowców oraz podsumowujące ogólną aktywność działu w interesującym Cię okresie.

SYNCHRONIZACJA Z GOOGLE

  • dołączenie konta Google w aplikacji,
  • przeniesienie zaplanowanych zadań na indywidualny kalendarz,
  • mobilny dostęp do zaplanowanych zadań,
  • przeniesienie dodanych kontaktów do książki adresowej.
Google kalendarz

Przechowuj zadania w osobistym kalendarzu

Funkcjonalność synchronizacji online z kontem Google daje możliwość zachowania zaplanowanych zadań oraz dodanych kontaktów nie tylko w aplikacji, ale także na urządzeniu mobilnym z systemem android lub iOS. Prosty CRM sprawia, że nie ma potrzeby logowania się do aplikacji, aby przypomnieć sobie o najbliższych telefonach, spotkaniach czy prezentacjach firmowych.

Zachowaj kontakty w osobistej książce adresowej

Nie ma także potrzeby szukania na liście klientów kontaktu telefonicznego lub mailowego. System CRM umożliwia proste i szybkie kopiowanie danych kontaktowych dostępnych online do książki adresowej w Twoim smartfonie.

Google kontakty

INTEGRACJA Z PROGRAMEM POCZTOWYM

  • możliwość wysłania maila z poziomu kalendarza,
  • przeniesienie wysyłanych wiadomości do programu pocztowego,
  • łatwy dostęp do korespondencji z klientem.
Integracja z programem pocztowym

Wysyłaj maile bezpośrednio z aplikacji

Funkcjonalność integracji z programem pocztowym pozwala na tworzenie i wysyłanie maila z poziomu stworzonego zadania o typie e-mail na kalendarzu. W prosty sposób wyślesz wiadomości online, które automatycznie zostaną przeniesione do Twojego systemu pocztowego, dzięki czemu zachowasz na dłużej konwersacje z klientem.

MODYFIKACJE

  • możliwość dodania własnego logo,
  • możliwość dodania własnych pól,
  • możliwość dodania własnych funkcjonalności,
  • możliwość rozbudowy aplikacji wg własnych wytycznych.
Modyfikacje

Zaadaptuj CRM do potrzeb swojej firmy

Twoja firma potrzebuje więcej funkcjonalności w CRM online? Chciałbyś wzbogacić formularze o dodatkowe, proste w obsłudze pola? W systemie TradeAssistant jest to możliwe. Oferujemy tworzenie modyfikacji pozwalających na dostosowanie funkcjonalności aplikacji online zgodnie z indywidualnymi wymaganiami każdego z klientów.

Modyfikacja

KAŻDA FUNKCJONALNOŚĆ MOŻE BYĆ ZMODYFIKOWANA NA TWOJE POTRZEBY