Funk-szkic
KAŻDA FUNKCJONALNOŚĆ MOŻE BYĆ ZMODYFIKOWANA NA TWOJE POTRZEBY
PLANOWANIE ZADAŃ
- tworzenie nowych zadań firmowych,
- przejrzysty widok zadań w kalendarzu online,
- przydzielanie zadań,
- prezentacja listy zadań swoich i handlowców,
- proste powiązanie zadań z klientem,
- widoczność historii kontaktów z klientem,
- ocenianie zadań firmowych,
- dołączanie produktów i usług,
- tworzenie ofert na podstawie zadań.
Utrzymuj historię kontaktów z klientem z systemem CRM
Dzięki przechowywanej historii kontaktów z klientem w systemie CRM dla firm TradeAssistant masz stały dostęp do poprzednich zadań online, gdzie możesz obserwować efekty negocjacji z wybranym kontrahentem.
Na podstawie historii w prosty sposób możesz zaplanować kolejne działania firmowe, które pomogą utrzymać i rozwinąć relację z konkretnym klientem.
Oceniaj zadania online
Umieszczone na formularzu gwiazdki dają prostą możliwość ocenienia zadania. Pozwoli Ci to w dalszej części utrzymywania kontaktu z klientem określić szanse na jego pozyskanie.
TWORZENIE BAZY KLIENTÓW
- proste dodawanie i edycja kontrahentów,
- zarządzanie osobami kontaktowymi,
- obsługa kontaktów w ramach oddziałów firmy,
- ocena klienta,
- określenie statusu klienta,
- ustalenie indywidualnego rabatu dla klienta,
- możliwość dodania własnych pól firmowych związanych z kontrahentem.
Zachowuj kontakty do swoich odbiorców w systemie CRM
Tworzenie bazy klientów to jedna z podstawowych funkcji w systemach CRM potrzebnych w pracy przedstawiciela handlowego. Dzięki naszemu prostemu formularzowi online bez problemu dodasz nowych klientów i kontakty do nich, a także ustawisz status kontrahenta i ocenisz go za pomocą gwiazdek. Te ostatnie opcje systemu CRM dla firm bardzo przydają się w widoku lejka sprzedażowego. O funkcjonalności lejka możesz przeczytać tutaj.
Wprowadzaj dane z GUS
Opcja zaczytywania danych z GUS pozwala na wprowadzanie danych kontrahenta podając jedynie jego NIP. W kilka sekund dzięki prostemu systemowi CRM pozyskujesz dane online, ułatwiające kontakt z potencjalnym klientem.
ZARZĄDZANIE LEJKIEM SPRZEDAŻOWYM
- widoczność, kiedy klient został dodany,
- przeglądanie klientów firmowych wg ocen,
- sortowanie po statusie klienta,
- widoczność ostatnich i najbliższych kontaktów,
- powiązanie klientów z planowanymi zadaniami,
- widoczność opiekuna klienta.
Analizuj proces pozyskiwania klienta w systemie CRM dla firm
Opcje nadania statusu i oceny klienta w systemie CRM pozwalają na uszeregowanie klientów wg poziomów lejka sprzedażowego. Ułatwia on analizę i planowanie działań firmy, zmierzających do nawiązania jak najlepszej współpracy z klientem. Jednocześnie prostota i funkcjonalność lejka umożliwia managerowi skontrolowanie efektów pozyskiwania klientów przez poszczególnych handlowców.
TWORZENIE BAZY PRODUKTÓW
- szybkie dodawanie produktów online,
- określenie stanu magazynowego,
- obsługa i przeliczanie cen brutto,
- eksport listy produktów jako xls, pdf, docx,
- wykorzystanie produktów w tworzeniu ofert,
- przypisywanie produktów w planowanych zadaniach.
Prowadź ewidencję produktów lub usług w systemie CRM online
W systemie CRM TradeAssistant prosto i szybko dodasz wszystkie swoje produkty lub usługi online, którymi się zajmujesz. Uzupełniając ich ceny oraz stan na magazynie przygotujesz bazę do szybkiego tworzenia oferty dla swojej firmy.
OFERTOWANIE
- tworzenie spersonalizowanych ofert firmowych,
- intuicyjne zarządzanie produktami w ramach oferty,
- dodanie nowych produktów od razu do oferty,
- ustalanie rabatu dostosowanego do klienta,
- określenie daty ważności oferty.
Twórz ofertę dostosowaną do potrzeb klienta
W naszym systemie CRM szybko i prosto tworzysz oferty na podstawie bazy produktów lub wprowadzanych na bieżąco. Dopasuj online rabat i stwórz ofertę gwarantującą dobrą współpracę z klientem.
RAPORTOWANIE
- generowanie i wydruk raportu za dany okres,
- proste tworzenie raportu z podziałem na pracowników,
- tworzenie raportów zadań związanych z wybranym klientem,
- wybór formatu raportu: pdf, docx lub xls,
- silnik raportowy pozwalający na tworzenie raportów dostosowanych do Twojej firmy.
Podsumuj pracę swoich handlowców
Funkcjonalność raportowania pozwala managerowi na czytelne przedstawienie danych o wykonanych działaniach przez przedstawicieli handlowych. W systemie CRM TradeAssistant w prosty sposób możesz tworzyć raporty dotyczące wykonanych zadań, nawiązanych kontaktów przez handlowców oraz podsumowujące ogólną aktywność działu w interesującym Cię okresie.
SYNCHRONIZACJA Z GOOGLE
- dołączenie konta Google w aplikacji,
- przeniesienie zaplanowanych zadań na indywidualny kalendarz,
- mobilny dostęp do zaplanowanych zadań,
- przeniesienie dodanych kontaktów do książki adresowej.
Przechowuj zadania w osobistym kalendarzu
Funkcjonalność synchronizacji online z kontem Google daje możliwość zachowania zaplanowanych zadań oraz dodanych kontaktów nie tylko w aplikacji, ale także na urządzeniu mobilnym z systemem android lub iOS. Prosty CRM sprawia, że nie ma potrzeby logowania się do aplikacji, aby przypomnieć sobie o najbliższych telefonach, spotkaniach czy prezentacjach firmowych.
Zachowaj kontakty w osobistej książce adresowej
Nie ma także potrzeby szukania na liście klientów kontaktu telefonicznego lub mailowego. System CRM umożliwia proste i szybkie kopiowanie danych kontaktowych dostępnych online do książki adresowej w Twoim smartfonie.
INTEGRACJA Z PROGRAMEM POCZTOWYM
- możliwość wysłania maila z poziomu kalendarza,
- przeniesienie wysyłanych wiadomości do programu pocztowego,
- łatwy dostęp do korespondencji z klientem.
Wysyłaj maile bezpośrednio z aplikacji
Funkcjonalność integracji z programem pocztowym pozwala na tworzenie i wysyłanie maila z poziomu stworzonego zadania o typie e-mail na kalendarzu. W prosty sposób wyślesz wiadomości online, które automatycznie zostaną przeniesione do Twojego systemu pocztowego, dzięki czemu zachowasz na dłużej konwersacje z klientem.
MODYFIKACJE
- możliwość dodania własnego logo,
- możliwość dodania własnych pól,
- możliwość dodania własnych funkcjonalności,
- możliwość rozbudowy aplikacji wg własnych wytycznych.
Zaadaptuj CRM do potrzeb swojej firmy
Twoja firma potrzebuje więcej funkcjonalności w CRM online? Chciałbyś wzbogacić formularze o dodatkowe, proste w obsłudze pola? W systemie TradeAssistant jest to możliwe. Oferujemy tworzenie modyfikacji pozwalających na dostosowanie funkcjonalności aplikacji online zgodnie z indywidualnymi wymaganiami każdego z klientów.