Wdrożyliśmy CRM TradeAssistant dla Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.

Oprogramowanie typu CRM bardzo dobrze sprawdza się w komunikacji z klientem. Jednak drugim możliwym zastosowaniem, dzięki interdyscyplinarności funkcji jest zarządzanie relacjami wewnątrz-firmowymi. Właśnie takie rozwiązanie sprawdza się u naszego klienta Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Celem Poradni jest udzielanie pomocy psychologicznej, pedagogicznej oraz logopedycznej, dzieciom, młodzieży i dorosłym, jak również propagowanie oraz rozwijanie wiedzy i

Wdrożyliśmy nasz CRM dla firmy WOW Detailing

Mogłoby się wydawać, że zima w branży auto-detailingu to okres przestoju. Nic bardziej mylnego. To właśnie w tym okresie, najważniejsze jest by zadbać o zabezpieczenie lakieru tak, aby dla auta nie straszne były sól, piasek i inne osady drogowe. Z kolei specjalne zabezpieczenie uszczelek i hydrofobizacja szyb, ułatwi codzienne ich rozmrażanie. Takie właśnie usługi zawiera

Korzystaj z CRM – popraw jakość obsługi klienta.

Z pewnością dostajesz pełno e-maili oraz odbierasz mnóstwo telefonów na temat usług, które nie są Ci potrzebne. Ponadto idąc ulicą zostajesz zasypany ogromem ulotek reklamowych. Zazwyczaj nie zwracasz na to uwagi, ale przy notorycznym kontakcie takich firm – nie poleciłbyś  tego przedsiębiorstwa swoim znajomym lub nie zwróciłbyś uwagi na tę firmę nawet, jeżeli miałaby ofertę,

Wdrożyliśmy CRM TradeAssistant dla R7 Serwis S.A

Nasz CRM TradeAssistant coraz chętniej wybierany jest przez firmy z branży motoryzacyjnej. Do grona naszych klientów dołączył kolejny bardzo poważny gracz R7 Serwis S.A. – twórca marki R7 Flota – ogólnopolskiej sieci serwisów, która umożliwia klientom biznesowym kompleksową obsługę floty. Dla nas to przykład klasycznego wykorzystania systemu CRM w dziale handlowym i obsłudze klienta. Model

Jak chronione są dane w chmurze?

Każdy z nas mniej lub bardziej świadomie korzysta w życiu codziennym z przechowywania danych w chmurze. Używamy portali społecznościowych, poczty elektronicznej, przechowujemy zdjęcia z wakacji, a także korzystamy z aplikacji w chmurze gdzie również zapisujemy ważne dane. Jednak wiele osób nadal podchodzi sceptycznie do  tematu aplikacji w chmurze twierdząc, że przechowywanie za jej pomocą danych

Jak poprawić wyniki sprzedaży? Oto jest pytanie.

Największym problemem w uzyskiwaniu dobrych wyników handlowych jest… uzyskiwanie dobrych wyników handlowych. Praca handlowca, o czym doskonale wie nie tylko Janusz, ale także Przemek i Krzysztof do łatwych nie należy. Trzeba wykazać się niezwykle duża ilością cech, żeby podołać temu wyzwaniu. Warto tu zaznaczyć: inaczej wygląda sprzedaż bezpośrednia np. w sklepie spożywczym, inaczej praca przedstawiciela

Ja wiem lepiej – czyli CRM dostosowany do klienta

Sprzedażowe doktryny mówią, że klient ma zawsze rację. Błąd!. Klient może wiedzieć czego oczekuje i może to doskonale opisać, jak według niego powinien wyglądać program, ale nie ma zawsze racji. Naprawdę rzadko udaje się klientowi wytłumaczyć, że z perspektywy lat doświadczeń, dziesiątek wdrożeń systemu i podobnych problemów niemalże przy każdym wdrożeniu, ma się wiedzę, która

Nie wybieraj klientów w ciemno.

Wyjdź Januszu na ulicę i szukaj klientów – przecież oni są wszędzie! Tak najczęściej wygląda szukanie klientów według prezesa. Ma rację? Zdecydowanie nie. Najgorszy jest brak strategii. O tym każdy w sprzedaży wie. Dla każdego handlowca, sprawą oczywistą jest stworzenie profilu behawioralnego bądź psychograficznego klienta, zanim zaczną sprzedawać. Następnie ustalenie punktów styku między klientem i

Bądź jak Krzysztof, czyli o wykorzystaniu CRM w pracy handlowca

Wreszcie poznajemy Krzysztofa w akcji. Pamiętacie, Krzysztof to szef działu i ogólny “ogarniacz” handlu i IT. Każdy chciałby być taki jak Krzysiek. To wzór dla Przemka i rywal ideowy Janusza. Krzysztof pamięta czasy dominacji marketingu Kotlerowskiego (który miał ogromny wpływ na rozwój wielu największych firm) i sprzedaży towaru spod lady. Jednak czasy się zmieniają. Wraz

XRM-CRM-TRADEASSISTANT NIE TYLKO DLA HANDLOWCÓW

Szybki rozwój stawia przed przedsiębiorstwami potrzebę wdrażania nowych rozwiązań informatycznych w celu uporządkowania relacji z klientem i usprawnienia organizacji pracy. Powszechnie wdrażane są systemy CRM (Customer Relationship Management), które pozwalają na usystematyzowanie pracy działów sprzedaży. Ale co z innymi działami? Co z organizacją pracy i relacjami we wszystkich innych działach w firmie? XRM – CZYLI

System CRM dla terapeutów

Najważniejszym elementem każdego oprogramowania biznesowego jest jego personalizacja pod konkretną branżę i konkretnego klienta. Z takiego założenia wyszliśmy, tworząc kontekst CRM dla terapeutów w naszym TradeAssistant. Oprogramowanie skierowane jest głównie do mniejszych podmiotów i poradni, w których albo sami właściciele, albo recepcja ustala harmonogram wizyt swoim terapeutom. Tak stworzony system CRM wyposażony jest w funkcje:

Dlaczego nie warto odkładać w czasie decyzji o CRM?

Spójrzmy z perspektywy klienta: Podjęliśmy decyzję, żeby dział handlowy wzbogacić o oprogramowanie wspierające sprzedaż. Idea słuszna, widzimy superlatywy w postaci uporządkowanej bazy klientów, kontroli nad zadaniami, kontroli pracowników i realnej szansy na zwiększoną sprzedaż. Idealnie, pierwszy etap decyzyjny już za nami. Kontaktujemy się z kolejnymi firmami i nagle wyrasta kilkumetrowy mur z namalowanym hasłem “to

CRM dedykowany, czy abonamentowy?

W jednym z naszych pierwszych artykułów zwróciliśmy uwagę na momenty, kiedy warto wdrożyć system CRM(artykuł dostępny tutaj). Załóżmy, że decyzja o wdrożeniu zapadła, początkowy entuzjazm jest ogromny i wtedy pada pytanie: “Do jakiego systemu CRM są państwo bardziej przekonani – dedykowanego czy abonamentowego w chmurze?” I wtedy zazwyczaj w słuchawce zapada cisza. To trudne pytanie,

Janusz na igrzyskach w RIO?

Janusz zasłużył na chwilę przerwy w pracy. Wybrał się na olimpiadę do Rio de Janeiro. Ale nie ma czasu na odpoczynek… Tak jak w pracy przedstawiciela handlowego, tak i w sporcie pokonuje kolejne przeszkody, żeby osiągnąć jak najlepszy wynik 🙂

Korzystaj z CRM w chmurze, nie ryzykuj utraty danych

O tym, czym jest i jak działa chmura wie praktycznie każdy z nas, a jeśli nie wie – warto zajrzeć do naszego poprzedniego artykułu na ten temat. Każdego dnia miliony osób korzystają z chmury m.in. przechowując w niej dane lub korzystając mobilnie z aplikacji. Coraz częściej pojawiają się jednak informacje dotyczących wycieku danych,  niepowołanego dostępu

Lejek sprzedażowy? Jak go użyć?

Lejek, lejkowi, lejkiem…czyli co może nam dać korzystanie z lejka sprzedażowego Każdy handlowiec (nawet Janusz) wie, że klientów można podzielić na grupy według różnych kryteriów. Wymienimy dwie z nich. Grupy klientów “tak, tak, tak, nie” To klient, który zazwyczaj mówi: – Tak, jestem zainteresowany, tak proszę mi przesłać ofertę i najlepiej wersję demonstracyjną, tak, świetnie

Oblepiony monitor #Janusz Handlowiec

Janusz zawsze stronił od nowoczesnych rozwiązań. Internety? Automatyczne systemy? Po co to komu? Janusz wie lepiej! Przecież “kiedyś tego nie było i było dobrze”. Kiedyś handlowcy używali telefonu stacjonarnego i grubej książki telefonicznej, by nawiązać relację. Tak jak w Wilku z Wall Street. Może jednak trochę innowacji? Niestety Jordan Belfort to lata 90’, a świat

CRM dla (do) usług!

Niedawno pisaliśmy o naszym wdrożeniu systemu CRM TradeAssistant w firmie zajmującej się car detalingiem. Natchnęło to nasz zespół projektowy do refleksji – w jakich branżach, a właściwie w przypadku jakich usług najbardziej sprawdzi się oprogramowanie CRM? Wypisaliśmy kilka wniosków, które według nas mają kluczowy charakter: 1. Firma musi mieć styczność z klientem częściej niż raz

Kto to? #Przemek Sprzedawca

Przemek wdraża się w ciężki fach handlowca. (serio, jeśli ktoś myśli, że handel jest prosty… nie jest 🙂 ) Stara się kontaktować z dużą liczbą potencjalnych klientów, nawiązując przy tym jak najwięcej relacji biznesowych. Oczywiście używa do tego najczęściej e-mail marketingu, choć równie często zdarza mu się kontaktować z klientami telefonicznie. To on inicjuje rozmowy,

Korzystaj z chmury – używaj aplikacji CRM gdziekolwiek jesteś!

Chmura, chmura, chmura… czyli jak nasze dane “wiszą w powietrzu”. Chmura, to pojęcie niezwykle popularne w ostatnich latach. Znane jest zapewne każdemu użytkownikowi korzystającemu z oprogramowania oraz przechowującemu różnego rodzaju pliki. W tej chwili większość powstających aplikacji działa w chmurze. Każdego dnia korzystamy z dysków w chmurze, przechowujemy pliki, współdzielimy dokumenty z innymi użytkownikami. Można

Pożegnaj Excela #Janusz Handlowiec

Janusz każdego swojego klienta wpisuje do Excela. Zrobił kilka arkuszy, podzielił klientów na tych zainteresowanych, tych z którymi ma się jeszcze skontaktować i tych, którzy podziękowali za jego usługi. W jednych znajdują się podstawowe dane kontaktowe, w innych  uwagi dotyczące klienta. Czy Janusz postępuje słusznie? Tak, bo sama idea harmonogramowania swojej pracy jest bardzo dobra.

Zostań Liderem Sprzedaży – poznaj historię naszych bohaterów

Zaplanowaliśmy dla Was serię przyjaznych memów i historyjek opowiadających o zmaganiach pracowników działu sprzedaży CRM w firmie IT. Przedstawiamy trzech bohaterów, którzy będą wam towarzyszyć: Krzysiek, Przemek i Janusz. Krzysztof Krzysztof jest doświadczonym biznesmenem. Łączy umiejętności informatyczne ze sprzedażą. Potrafi klientowi przedstawić złożoność systemu informatycznego, a także przełożyć to na jego korzyści biznesowe. Zarządza także

Nowy bohater w mieście – CRM TradeAssistant

Zapraszamy do oglądania!  

Dla perfekcjonistów od profesjonalisty, czyli personalizacja CRM TradeAssistant dla Braci Pietrzak

Naszą przewagą na rynku są modyfikacje, czyli personalizowanie gotowego systemu pod konkretne wymagania klienta. Tym razem ze swoimi potrzebami przybyła do nas firma Bracia Pietrzak -czołowe studio car detailingu w Polsce. Perfekcjoniści w swoim fachu! Zna ich każdy fan motoryzacji, a ich fan page to zbiór marzeń i pożądania każdego mężczyzny. Coś o tym wiemy,

Statusy, oceny i lejki sprzedażowe, czyli jak zwiększyć efektywność sprzedaży dzięki TradeAssistant

Doskonale wiemy, że każdemu przedstawicielowi handlowemu zależy na skuteczności, efektywności sprzedaży i szybkim osiąganiu założonego targetu. Dlatego warto wybrać narzędzie, które ułatwi działanie w tym zakresie. Skuteczny handlowiec stara się kategoryzować swoje kontakty. Ma to pomóc  osiągnąć założone cele sprzedażowe. Ale jak oszacować szanse na sprzedaż produktu dla danych klientów? TradeAssistant wprowadził przydatne funkcjonalności ,

Jak zachować kontakt do klientów, czyli o synchronizacji z kontem Google (2/2)

Wróćmy do tematu poruszonego w naszym ostatnim artykule (część pierwsza) Samą synchronizację TradeAssistant z kontem Google już wyjaśniliśmy, teraz czas wspomnieć o kolejnej funkcjonalności z tym powiązanej. Wyobraźmy sobie, co by się stało gdybyś umówił się z klientem na spotkanie, ale zapomniałbyś zapisać do niego numeru telefonu. Albo umówiłbyś się z kilkoma klientami i pomyliłbyś numery

Jak pamiętać o zaplanowanym spotkaniu? czyli integracja TradeAssistant z Google (1/2)

Planowanie zadań to kluczowa czynność w pracy każdego przedstawiciela handlowego. Jednak co zrobić, jeżeli przypisanych zadań na jeden dzień jest niezwykle dużo? Najlepiej skorzystać z kalendarza, w którym na bieżąco będziemy monitorować i uaktualniać swoje zadania. Czy jest w tym coś odkrywczego? Nie. Jednak jeśli kalendarz umożliwi szybkie wysyłanie e-maili, kontakt z osobami przypisanymi do

6 sygnałów – kiedy wdrożyć CRM? (2 / 2)

W poprzedniej części artykułu (SPRAWDŹ!), pisaliśmy o sygnałach wynikających głównie ze sprzedaży i działań handlowców. Teraz chcemy spojrzeć z szerszej perspektywy na komunikaty wewnątrzfirmowe alarmujące o nadchodzącej zmianie. 4. Niezadowolenie klientów Zadowolony klient przeważnie wraca. Niezadowolony nie dość, że nie wróci, to jeszcze powiadomi każdego w zasięgu swojej klawiatury o niezadowoleniu z transakcji i opinią

6 sygnałów – kiedy wdrożyć CRM? (1 / 2)

Dobre przedsiębiorstwo cechuje się przede wszystkim dobrą organizacją pracy. Dlatego coraz więcej firm dostrzega korzyści z wdrożenia systemu CRM (customer relationship management). Dzięki usystematyzowaniu zadań i celów sprzedażowych, namacalny wpływ managerowie mogą dostrzec na wydajności pracy, wyniku finansowym czy bazie lojalnych klientów. Powstaje pytanie- czy na każdym etapie firma potrzebuje CRMu? Nie. Dlatego podpowiadamy –