Ile kosztują modyfikacje i abonament?

Podstawą ceny jest abonament miesięczny. Uzależniony jest od liczby użytkowników (zobacz cennik). Jeśli nasz system Państwu w 100% odpowiada, abonament jest jedyną opłatą.

W momencie, kiedy Państwo chcą dostosować, czyli przerobić system pod indywidualne potrzeby Państwa firmy, dochodzi kwestia modyfikacji systemu. Modyfikacje kalkulowane są personalnie, na podstawie przesłanych przez Państwa wymagań.

Ważne!– przy podpisaniu umowy na dłuższy okres, tzn 3,6 lub 12 miesięcy przewidujemy rabat w wysokości odpowiedni -3%, -6% i -10% od kwoty abonamentowej.

Jak pobrać wersję darmową?

Link, login oraz hasło do wersji darmowej można pobrać poprzez zakładkę DEMO. Jeśli chcą Państwo dłużej przetestować TradeAssistant, prosimy o kontakt indywidualny. Jesteśmy w stanie na okres próbny wystawić Państwu prywatny kontekst oprogramowania.

Jak chroniony jest CRM TradeAssistant?

System CRM TradeAssistant chroniony jest dwuetapowo:

Pierwszy Cykl Zabezpieczeń są to zabezpieczenia przed wejście do aplikacji CRM TradeAssistant.
Spełniamy wymagania Głównego Inspektoratu Ochrony danych Osobowych (GIODO) odnośnie ochrony kont hasłem. Drugim zabezpieczeniem jestprotokół SSL.

Jak go poznać? Wchodząc do aplikacji w adresie URL widnieje: https://. gdzie “s” oznacza protokół ochrony danych.

Protokół ten stosowany jest przykładowo w bankach internetowych. CRM TradeAssistant jest posiadaczem certyfikatu SSL (obsługa siły szyfrowania połączeń do 256 bitów), co tworzy go aplikacją bezpieczną.

Drugi Cykl Zabezpieczeń to połączenie między aplikacją a serwerami z bazami danych. Obecnie dane są przechowywane przez Amazon Web Service,

jednego z najbezpieczniejszych dostarczycieli usług typu cloud computing. Z ich usług korzystają takie instytucje jak Rząd Amerykański czy uniwersytet Harvardu, firmy jaki Siemens, Philips oraz polski LOT.

Dane przechowywane są na kilku serwerach, które chronią fire-wall’e i oprogramowania anty-hackerskie. Co więcej, dane wrażliwe są dodatkowo zaszyfrowane.

Boję się powierzyć swoje bazy danych i bazy klientów.

Administratorem danych ZAWSZE są Państwo. My udostępniamy platformę CRM pozwalającą na agregowanie, edycję i wykorzystanie danych w procesie sprzedażowym. Nie mamy prawa wglądu w bazę.
Nie możemy jej także użyć, sprzedać, odsprzedać czy przekazać konkurencji.

Naszych klientów chroni regulamin (ZOBACZ REGULAMIN) oraz prawo polskie.

Co się stanie z moimi danymi po zakończeniu współpracy i umowy?

Po zakończeniu współpracy dane z naszych serwerów dotyczące Państwa kontekstu CRM zostaną pobrane i wysłane Państwu. Z naszych serwerów znikną one permanentnie.

Czy mogę wgrać bazę swoich klientów?

Tak, można importować bazę danych do systemu CRM TradeAssistant. Formatem obowiązującym jest .CSV.
Jeśli posiadają Państwo plik w innym formacie, prosimy o kontakt.

Mam zbyt małą firmę na CRM?

System CRM jest systemem skalowalnym. Może z niego z powodzeniem korzystać firma 1-osobowa jak i korporacja. Pomaga on w organizacji bazy klientów oraz procesu sprzedażowego.
Dla firm 1-osobowych posiadamy atrakcyjny pakiet cenowy, od 29zł netto za miesiąc użytkowania (CENNIK).

Oddzielną ofertę posiadamy także dla start-upów. Prosimy o kontakt indywidualny.

Jaki jest koszt wdrożenia?

Ponieważ CRM TradeAssistant posiada zalety systemu webowego, nie obowiązują żadne opłaty wdrożeniowe. Sam proces zakupu i wdrożenia odbywa się poprzez kontakt z Managerem Działu bądź dedykowanym handlowcem.

Oczywiście wspieramy Państwa podczas wdrożenia poprzez szkolenie on-line z obsługi systemu. Możliwe jest także szkolenie w Państwa firmie. Zachęcamy do kontaktu indywidualnego.

Czy jest dostępny użytkownik z prawami Managera?

Tak. W CRM TradeAssistant rozróżniamy 2 typy użytkowników: Managera i Handlowca.

Manager ma więcej uprawnień niż Handlowiec. Manager może dodawać zadania swoim podwładnym, jak również przeglądać postępy ich działań, tworzyć raporty i przeglądać rozkład zadań pracowników.

Czy można rozbudować system CRM TradeAssistant o dodatkowe moduły?

Oczywiście! Modyfikację są naszym najważniejszym elementem.
Dlatego jeśli myślą Państwo o rozszerzeniu swojego CRM – prosimy o dokładną informację.

Modyfikacja zostanie przez nas oceniona pod względem technicznym, użytecznym oraz wdrożeniowym, a następnie wyceniona i po zaakceptowaniu wdrożona.

Czy można zintegrować system CRM TradeAssitant z innymi systemami?

Zdecydowanie tak. Jesteśmy w stanie się zintegrować jedno- bądź dwustronnie z każdą aplikacją, programem pocztowym bądź systemem, który udostępnia swój interfejs programistyczny aplikacji.