Najważniejszym elementem każdego oprogramowania biznesowego jest jego personalizacja pod konkretną branżę i konkretnego klienta. Z takiego założenia wyszliśmy, tworząc kontekst CRM dla terapeutów w naszym TradeAssistant.

Oprogramowanie skierowane jest głównie do mniejszych podmiotów i poradni, w których albo sami właściciele, albo recepcja ustala harmonogram wizyt swoim terapeutom. Tak stworzony system CRM wyposażony jest w funkcje:

moduły

• Kalendarz. To pierwszy widok, na którym każdy użytkownik widzi swoje zadania na dany dzień oraz godzinę. Zadania mogą być przypisywane przez sekretariat lub recepcję do każdego specjalisty, dzięki czemu nawet podczas rozmowy telefonicznej recepcjonistka widzi dostępne terminy u danego lekarza.

• Zadania. To kluczowa funkcjonalność, pozwalająca zapisywać każdą wizytę, każdy telefon czy spotkanie w harmonogramie pracy. Z perspektywy terapeutów, ważna jest historia pacjenta i opisy każdego spotkania, co gwarantuje nasz CRM TradeAssistant.

• Baza klientów. Słowo klient jest tożsame ze słowem pacjent. Użytkownik zamieszcza tam wszystkie niezbędne informacje o pacjencie – kliencie.

• Dokumenty. Można je dodawać z dysku komputera, tak więc dokumenty jak faktura, paragon, recepta czy odpis wizyty można połączyć z danym klientem – pacjentem. Pozwala to także uporządkować wewnętrzne procesy.

Nasze wdrożenia crm dla terapeutów:

Mamy za sobą pierwsze wdrożenia, zarówno dla prywatnych gabinetów psychologicznych, jak i poradni terapeutycznych. Jednym z wdrożeń jest współpraca z Prywatnym Ośrodkiem Psychoterapii (http://psychoterapia.konin.pl/) pani doktor Aliny Różańskiej. Prywatny Ośrodek Psychoterapii w Koninie oferuje profesjonalną pomoc psychologiczną i psychoterapeutyczną. Specjalizuje się on w diagnozie i psychoterapii dorosłych, psychoterapii par i małżeństw, a także w psychoterapii uzależnień oraz członków rodzin osób uzależnionych.
Wykorzystanie przez Ośrodek Psychoterapii systemu CRM dla terapeutów wesprze użytkowników przede wszystkim w kontakcie z pacjentami oraz pozwoli na łatwiejsze dotarcie do historii klienta. Cieszymy się, że nasz produkt znalazł poparcie w tej branży.

Masz wątpliwości odnośnie wdrożenia systemów CRM? Napisz do nas, a zaproponujemy system modyfikacji dopasowany specjalnie pod Twoją branżę i specyfikę Twojej firmy.

Dodaj komentarz