Szybki rozwój stawia przed przedsiębiorstwami potrzebę wdrażania nowych rozwiązań informatycznych w celu uporządkowania relacji z klientem i usprawnienia organizacji pracy. Powszechnie wdrażane są systemy CRM (Customer Relationship Management), które pozwalają na usystematyzowanie pracy działów sprzedaży. Ale co z innymi działami? Co z organizacją pracy i relacjami we wszystkich innych działach w firmie?

XRM – CZYLI NOWY WYMIAR CRM

Czym jest XRM?

XRM (Anything Relationship Management) czyli system zarządzania relacjami nie tylko z klientem, ale wszystkimi relacjami występującymi w przedsiębiorstwie. To swego rodzaju szczersze spojrzenie na zastosowanie CRM.
XRM nie tylko pozwala na rozszerzenie relacji z klientem, ale również na rozszerzanie wszystkich relacji, które można mieć w biznesie, takie jak relacje z partnerami, dostawcami, kontrahentami, pracownikami i innymi, z którymi firma może mieć do czynienia.

XRM – CRM TradeAssistant

Zapraszamy na krótki film pokazujący różnice pomiędzy CRM, a XRM:

TradeAssistant to nie tylko system CRM, ale dzięki swojej elastyczności jest on również systemem XRM. Uniwersalność, elastyczność i możliwość modyfikacji sprawia, że można go wykorzystać szerzej, niż tylko przy pozyskiwaniu i utrzymywaniu relacji z klientami.
Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu klientów system TradeAssistant może służyć nie tylko do zarządzania relacjami z klientem ale również z partnerami, dostawcami, kontrahentami i innymi podmiotami.
Wszystko w jednym miejscu! Sprawny przepływ danych i organizacja na wszystkich płaszczyznach w firmie!
Możesz stworzyć oddzielną bazę klientów, partnerów, dostawców itd. Każdemu z podmiotów przydzielany jest opiekun. Widoczna jest historia relacji zarówno dla klientów jak i partnerów i innych podmiotów z którymi współpracujesz.

Dedykowany XRM – CRM TradeAssistant?

Na jakie działy chcesz podzielić swoje kontakty?? To już zależy od Twojego przedsiębiorstwa. Wiemy, że każde przedsiębiorstwo działa trochę inaczej, oczekuje czegoś innego od aplikacji. Dlatego z TradeAssistant masz możliwość modyfikacji, tak aby “uszyć” aplikację na miarę Twojej firmy.
Nowe funkcjonalności, które są planowane na przyszłość, to również możliwość stworzenia zespołów, do których będą przypisywani użytkownicy.
Dodanie komunikatora wewnątrz aplikacji, będzie ułatwieniem w komunikacji między zespołami.
Niewykluczony jest podział innych funkcjonalności na działy, przykładowo podział na oferty i zlecenia. Wszystko jest zależne od tego co dana firma potrzebuje.
Stworzenie dedykowanego systemu, który połączy wiele aspektów biznesu to klucz do sukcesu!

Chcesz wiedzieć więcej o naszej aplikacji? Chcesz się dowiedzieć o możliwości wdrożenia dedykowanego systemu XRM-CRM TradeAssistant w Twojej firmie?
Sprawdź naszą darmową wersję DEMO CRM –TradeAssistant lub skontaktuj się z naszym doradcą Danielem, który pomoże w dopasowaniu systemu do Twojej firmy.

Dodaj komentarz