Nasz CRM TradeAssistant coraz chętniej wybierany jest przez firmy z branży motoryzacyjnej. Do grona naszych klientów dołączył kolejny bardzo poważny gracz R7 Serwis S.A. – twórca marki R7 Flota – ogólnopolskiej sieci serwisów, która umożliwia klientom biznesowym kompleksową obsługę floty. Dla nas to przykład klasycznego wykorzystania systemu CRM w dziale handlowym i obsłudze klienta.

Model TradeAssistant

W naszym modelu biznesowym, każdemu klientowi staramy się maksymalnie dostosować nasze oprogramowanie oraz pomóc z prawidłowym wdrożeniem. W przypadku tego wdrożenia systemu CRM pojawił się dodatkowy branżowy aspekt: import bazy kontaktów. Każdy twórca oprogramowania CRM częściej bądź rzadziej spotyka się z tą koniecznością. Wydawać by się mogło, że jest to błahy problem, jednak gdy ilość rekordów liczona jest w tysiącach – pojawia się pytanie o prawidłową strukturę bazy. Jeśli baza jest prosta, czyli posiada dobrze oznaczone kolumny i wiersze, odpowiednio sformatowane rekordy, a import jest w stosunku 1:1 (całość bazy przechodzi do konkretnych pól klienta), to w TradeAssistat można to przypisać automatycznie. Natomiast gdy baza klienta wykracza ponad standardowy opis klienta, wprowadzamy tzw. pola kastomizowane. Co to oznacza?

gif-mody-flota

Następnie, co jest równie problematyczne, baza może posiadać historię relacji z klientem, co tworzy dodatkowy problem z przypisaniem ich do konkretnych zadań i konkretnych terminów. Wiadomo, że nikt nie chce stracić komentarzy przypisanych wcześniej do klienta, dlatego do tego typu importu – trzeba podejść w indywidualny sposób. Przechodząc dalej, kolejny problem z importem pojawia się, gdy przechowywane w niej były komórki nadrzędne i podrzędne. Przykładowo do jednej firmy, która jest komórką nadrzędną można przypisać kilka osób kontaktowych bądź kilka oddziałów., czyli komórek podrzędnych. Jak widać, zwyczajny import obecnej bazy danych – może okazać się poważniejszym procesem. Dlatego tak jak w przypadku spółki R7, zalecamy zawsze import bazy z naszym udziałem. Wtedy każda firma ma pewność, że baza zostanie przefiltrowana przez Dział Testerów i zaimportowana w pełnym wymiarze danych, a każda komórka zostanie odpowiednio przypisana. Cieszymy się, że portfolio zadowolonych klientów się zwiększa i zachęcamy do wypróbowania w zakładce “demo” naszej aplikacji CRM TradeAssitant.

Dodaj komentarz