Wdrożyliśmy CRM TradeAssistant dla R7 Serwis S.A
Nasz CRM TradeAssistant coraz chętniej wybierany jest przez firmy z branży motoryzacyjnej. Do grona naszych klientów dołączył kolejny bardzo poważny gracz R7 Serwis S.A. – twórca marki R7 Flota – ogólnopolskiej sieci serwisów, która umożliwia klientom biznesowym kompleksową obsługę floty. Dla nas to przykład klasycznego wykorzystania systemu CRM w dziale handlowym i obsłudze klienta.
Model TradeAssistant
W naszym modelu biznesowym, każdemu klientowi staramy się maksymalnie dostosować nasze oprogramowanie oraz pomóc z prawidłowym wdrożeniem. W przypadku tego wdrożenia systemu CRM pojawił się dodatkowy branżowy aspekt: import bazy kontaktów. Każdy twórca oprogramowania CRM częściej bądź rzadziej spotyka się z tą koniecznością. Wydawać by się mogło, że jest to błahy problem, jednak gdy ilość rekordów liczona jest w tysiącach – pojawia się pytanie o prawidłową strukturę bazy. Jeśli baza jest prosta, czyli posiada dobrze oznaczone kolumny i wiersze, odpowiednio sformatowane rekordy, a import jest w stosunku 1:1 (całość bazy przechodzi do konkretnych pól klienta), to w TradeAssistat można to przypisać automatycznie. Natomiast gdy baza klienta wykracza ponad standardowy opis klienta, wprowadzamy tzw. pola kastomizowane. Co to oznacza?
Następnie, co jest równie problematyczne, baza może posiadać historię relacji z klientem, co tworzy dodatkowy problem z przypisaniem ich do konkretnych zadań i konkretnych terminów. Wiadomo, że nikt nie chce stracić komentarzy przypisanych wcześniej do klienta, dlatego do tego typu importu – trzeba podejść w indywidualny sposób. Przechodząc dalej, kolejny problem z importem pojawia się, gdy przechowywane w niej były komórki nadrzędne i podrzędne. Przykładowo do jednej firmy, która jest komórką nadrzędną można przypisać kilka osób kontaktowych bądź kilka oddziałów., czyli komórek podrzędnych. Jak widać, zwyczajny import obecnej bazy danych – może okazać się poważniejszym procesem. Dlatego tak jak w przypadku spółki R7, zalecamy zawsze import bazy z naszym udziałem. Wtedy każda firma ma pewność, że baza zostanie przefiltrowana przez Dział Testerów i zaimportowana w pełnym wymiarze danych, a każda komórka zostanie odpowiednio przypisana. Cieszymy się, że portfolio zadowolonych klientów się zwiększa i zachęcamy do wypróbowania w zakładce “demo” naszej aplikacji CRM TradeAssitant.